Coaching, kineziológia nőknek, anyáknak

Anyalélekegyensúly

Anyalélekegyensúly

Hogyan és miért lettem Anyacoach?

2019. július 04. - Anyalélekegyensúly

A kezdetek

 

girls-470679_1920.jpgMindig is egy pozitív szemlélettel álltam a világhoz és már gyerekként is érettebben gondolkodtam, mint a velem egykorúak. Azt vallom, hogy nem csak azért születtünk a földre, hogy együnk, igyunk, tanuljunk, majd pénzt keressünk és azt elköltsük, hanem mindenkinek van egy célja, egy küldetése, amiért született. Én mindig is éreztem, hogy valamilyen segítő szakma az, amiben elérném azt, amiért születtem. Már kamasz koromtól kezdve valahogy mindenki lelki támasza voltam. Ha valakivel valami jó, vagy valami rossz történt, mindig megosztotta velem, és tanácsot kért, hogy mit tegyen!? Én szívesen hallgattam meg a társaimat, a hozzám fordulókat és segítettem, bátorítottam őket. Valahogy már akkor is minden rosszban megláttam a jót.

Másfelé sodort az élet

achievement-3408115_1920.jpgMivel még tinédzserként az számomra természetes volt, hogy másokon segítek, fel sem merült bennem, hogy ezt akár hivatásban is ki lehetne teljesíteni. Így hát kicsit másfelé sodort az élet, elvégeztem közgazdászként az egyetemet és értékesítőként elhelyezkedtem egy telekommunikációs cégnél. Rengeteget tanultam a kommunikáció, konfliktuskezelés, értékesítés, kérdésfeltevés…stb. témakörében. Közben a munkámat is úgy fogtam fel, hogy én most mások problémájára, igényeire nyújtok segítséget. A munkatársak ugyanúgy megtiszteltek bizalmunkkal, és velem lelkiztek. Érdekes, hogy mindig olyan emberekhez vezetett az élet, akiktől én is tanulhattam valamit és én is taníthattam valamit nekik. Hiszem, hogy ez nem véletlen! Volt egy időszak, amikor a munkatársaim közül többen is rosszabb passzban voltak, abban az időszakban küldtem nekik reggelenként a bátorító idézeteket, próbáltam átsegíteni őket a nehezebb időszakokon.

Édesanya lettem, elkezdtem képezni magam

woman-2701154_1920.jpgMajd megérett a gondolat bennünk a férjemmel, hogy szülők szeretnénk lenni. Szerencsére, viszonylag hamar meg is született a kislányunk és anyuka lettem. Az édesanya szerep mellett mindig is szerettem volna jó társ is lenni, ezért mindenre megpróbáltam figyelni. Mindig is szerettem a pszichológiai témájú könyveket, cikkeket olvasni, de akkor még jobban belemerültem a gyerekpszichológiai és párkapcsolati pszichológiába is. Egyre inkább elkezdett érdekelni ez a terület, és láttam, hogy már az anyatársaimnak is lelki támasza lettem. Aztán találkoztam a coachinggal, mint segítő tevékenységgel. Egyszeriben hívást éreztem, tudtam, hogy ez lehet az én utam. El is végeztem a life coach képzést a Pro Bona Coaching &Training Centernél, ami alatt itthon voltam kislányunkkal. Elkezdtem vele foglalkozni, de aztán visszahívtak a munkahelyemre és akkor a könnyebbik utat választottam, visszamentem ugyanoda dolgozni.

Önmegvalósítás

Így 1 évet dolgoztam, amikoris az élettől kaptam egy új lehetőséget. Úgy alakult, hogy megszűnt munkahelyem székhelye, ahová kényelmesen be tudtam járni, és a másik székhelyre a beutazást már nem tudtam vállalni. Tudtam, ez nem véletlen, mert már kértem a jelet, hogy mutassák meg az égiek, hogy merre van az utam, hiszen nem éreztem már jól magam a munkahelyemen. Megkaptam! :) Így nem volt kérdés, hogy most itt az idő, bele kell vágni, ANYACOACH leszek, és segítségére leszek az anyatársaimnak.

Miért pont Anyacoach?

coaching-2738522_1920.jpgSzeretnék támasz lenni a mindennapokban, hiszen tapasztalatból tudom, hogy dolgozni kell azon, hogy az anya, társ, munkaerő szerepek közötti egyensúlyt meg tudjuk teremteni. Nem könnyű a magunkkal szembeni, társadalom általi elvárásoknak megfelelni. Most már azt mondom, nem is kell feltétlenül! Hiszen mindenkinek úgysem tudunk megfelelni, a gyermekünknek pedig csak az a fontos, hogy legyenek kiegyensúlyozott szülei, akire számíthat, akitől szeretetet kaphat, tehát egy ELÉG JÓ ANYA (nem kell mindenben tökéletes) legyél! A férjünknek is az kell, hogy érezze, hogy ő a társunk az életben, szeretjük, számíthat ránk. Szeretném, ha mindenkinek reményt tudnék adni, bátorítani, hogy induljon el a saját útján és merje megvalósítani önmagát! Hiszem, hogy a boldogságunk egyik alapja, hogy azt dolgozhassuk, amit szeretünk, ami egy idő után nem is munka, hanem inkább hivatás lesz, avagy életfeladat, amivel beteljesülhet az, amiért születtünk. Hiszem, hogy bármilyen célunk eléréséig vezető úton meg kell, hogy találjuk az életünkben a boldogságot, az örömöt, a lelki békénket. Hiszen csak így tudunk kiegyensúlyozottan, boldogan élni.

Ha úgy érzed, hogy szeretnéd megosztani velem az érzéseidet, szeretnél elindulni Te is a saját utadon, saját célod felé, keress bizalommal, vagy lépj be egy támogató anya közösségbe, ahol mindannyiunknak az a célja, hogy kiegyensúlyozott, boldog anyák lehessünk.

Kattints! :)

768px-facebook_home_logo_old_svg.png

 

 

 

 

Önmegvalósítás, BOLDOG NŐ, ANYA, jó párkapcsolat gyerek mellett, mindezt, hogyan? Megmutatom, ha későbbiekben velem tartasz…

Ezekkel és még sok más, az anyaságot, nőket érintő témákkal fogunk foglalkozni a blogomon, a facebook oldalon, tarts velem, hogy Te is boldog nő, boldog anya legyél!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyalelekegyensuly.blog.hu/api/trackback/id/tr314925786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása